Ondernemers

Overeenkomsten & contracten

Waar gehakt wordt vallen spaanders, en waar gewerkt wordt bestaan overeenkomsten en arbeidscontracten. Voor u als werkgever zeker niet het meest interessante onderdeel van uw vak. Daarom hebben wij hier al antwoord gegeven op een aantal van de meestgestelde vragen rondom arbeidscontracten en overige personeelsgerelateerde contracten.

Overeenkomsten & contracten

Hoe declareren mijn medewerkers hun reiskosten?

Wat is het minimum en maximum aan reiskostenvergoeding dat ik aan mijn medewerkers kan geven?

In hoeverre heeft mijn medewerker recht op reiskostenvergoeding?

In hoeverre bepalen de jaren werkervaring het salaris van mijn medewerker?

Hoe bepaal ik de salarisschaal van mijn medewerker?

Hoe bepaal ik de functienaam van mijn medewerker?

Waarom is een kopie van het paspoort van mijn medewerker nodig?

Waarom is een kopie van de bankpas van mijn medewerkers nodig?

Ik zoek een nieuwe medewerker, wat kan For the People daarin voor mij betekenen?

Wat moet ik doen als ik een nieuwe medewerker in dienst neem?

Is de inlenersbeloning van toepassing bij mijn medewerkers?

Ontvangt mijn medewerker vakantiegeld?

Op hoeveel vakantiedagen heeft mijn medewerker recht?

In hoeverre bouwt mijn medewerker pensioen op?

Wat moet ik doen als het contract van mijn medewerker afloopt?

Wat voor een soort arbeidscontract heeft mijn medewerker?

Hoe weet ik de hoogte van het salaris van mijn medewerkers?

Hoe wijzigen mijn medewerkers de heffingskorting?

Hoe kunnen de persoonlijke gegevens van mijn medewerkers aangepast worden?

Hoe geef ik een werkgeversverklaring?

Ik ben genoodzaakt om mijn medewerker te ontslaan, hoe gaat dit proces?

Wat is de opzegtermijn van mijn medewerker?

Wat moet ik doen als mijn medewerker zijn baan opzegt?

Wat moet ik doen als mijn factuur niet klopt?