Hotel & Restaurant De Watertoren

Persoonlijke aanpak en uitstraling

Persoonlijke aanpak en uitstraling

Lisa Monshouwer is eigenaresse van hotel en restaurant De Watertoren in Dordrecht. Een kleinschalig familiebedrijf met een persoonlijke aanpak. De plek is geliefd door haar prachtige groene omgeving. Alle gerechten die het restaurant serveert, komen vers uit de streek.

Toen Lisa De Watertoren overnam, was een deel van het personeel al bij For the People werkzaam. “Voor het andere deel van het personeel deden we de administratie zelf. Hierdoor zagen we de vele voordelen van werken met For the People in.”

Watch video
Liever de eigenaar Lisa zelf horen praten? Bekijk de video!

Persoonlijk contact

“For the People sluit heel goed aan op onze werkwijze en hoe we onze klanten willen behandelen, namelijk persoonlijk.” Lisa vindt de persoonlijke aanpak van For the People erg fijn. “Van schoonmaker tot kok, iedereen is gelijk bij ons. We willen alles dan ook zo goed en duidelijk mogelijk regelen voor onze medewerkers. For the People zorgt ervoor dat elk personeelslid zich fijn voelt en weet waar die aan toe is. Dit leidt tot een fijne algehele werksfeer. Zo kunnen we de zaak laten draaien en onze klanten de beste ervaring bieden.”

Personeel is belangrijk. Zonder onze medewerkers is ons bedrijf nergens. Zij zijn de basis van het bedrijf en de fijne sfeer.

Lisa Monshouwer Hotel & Restaurant De Watertoren
Persoonlijk contact

Persoonlijk contact

Door het persoonlijke één-op-één-contact en het feit dat er altijd iemand klaar staat voor het personeel als er vragen zijn, besloot Lisa om al haar personeelszaken via For the People te regelen. Zo kan zij zich bezighouden met het runnen van de dagelijkse zaken van het hotel. “De HR Fieldmanagers van For the People spreken iedere medewerker persoonlijk. Zo krijgt het personeel een goed gevoel van de samenwerking en weten ze wat hun rechten en plichten zijn. Dit is goed voor het teamgevoel. Dit stralen we dan ook uit naar de klanten.”

Onrust wegnemen

“Werken met For the People neemt een groot deel onrust bij de ondernemer weg.” Ze is bijvoorbeeld nu altijd op de hoogte van de laatste cao-ontwikkelingen.  “Ik hoef me niet iedere avond druk te maken over of ik bepaalde zaken wel goed en op tijd heb geregeld voor het personeel.” Lisa vertelt dat het personeel zeer blij is met hoe de zaken gaan. “Wanneer medewerkers vragen hebben, kunnen ze altijd bellen naar For the People. Doordeweeks en in het weekend. Zo kunnen zij zorgeloos hun werk uitvoeren, en ik ook.  De medewerkers zijn blij met hoe het gaat. Ze gaan met een goed gevoel aan het werk, wat zorgt voor meer motivatie uiteindelijk. Door het goede en veilige gevoel dat werknemers krijgen van de samenwerking met For the People, blijven medewerkers langer in dienst. Al met al zorgt dit voor veel stabiliteit binnen het bedrijf.”

Wat kunnen we betekenen voor u?

Wat kunnen we betekenen voor u?

Bent u benieuwd wat we kunnen doen voor u en uw personeel? Neem contact met ons op of bekijk onze diensten.
Meer over onze diensten